مرکز تخصصی مشاوره و لورتا نوروفیدبک اندیشه سلامت

درمان قطعی پانیک با نوروفیدبک

هزینه نوروفیدبک و لورتا در سال 1402 در شیراز

هزینه درمانهاي نوروتراپي چقدر است؟

امروزه با توجه به استقبال زیادی که از درمان های نوروتراپی در کل دنیا شده است و استفاده گسترده سازمان هوا فضای آمریکا (NASA) و همچنین استفاده خیلی از افراد معروف که به فکر پیشرفت فردی و رسیدن به حداکثر عملکرد مغزی خود بوده اند مثل خیلی از ورزشکاران و بزرگان معروف نظیر نادال تنیسور معروف و برندگان طلای المپیک همانند ماری پیرس و چاد کروین و… و همچنین تیم فوتبال ایتالیا (آس میلان) که رسما اعلام کرده اند که از درمان های نوروتراپی و مخصوصا نوروفیدبک و لورتا نوروفیدبک استفاده نموده اند و به نوعی دوپینگ اخلاقی کرده اند باعث شده که درمان های نوروتراپی در کشور های پیشرفته دنیا بسیار محبوب و مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

این درمان های پیشرفته میتوانند طیف وسیعی از اختلالات روانشناختی را بهبود بخشند که نام بردن تک تک این اختلالات خود نیاز به مقاله ای دارد در صورت تمایل میتوانید به مقالات دیگر سایت ما مراجعه کنید اما شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که هزینه این درمان های کار آمد چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخگوی سوال شما باشیم.

آیا بیمه های درمانی مختلف این درمان هارا پوشش میدهند؟

بله مرکز تخصصی روانشناسی و لورتا نوروفیدبک اندیشه سلامت به عنوان اولین و معتبرترین مرکز درمان های نوروفیدبک در شیراز و جنوب کشور با اکثریت بیمه های درمانی از جمله بسیاری از بیمه های تکمیلی ، بانک ها ، نیروهای مسلح، طلایی آموزش و پرورش شرکت نفت و گاز … طرف قرار داد میباشد و شرکت های نام برده شده به طور میانگین تا 90% هزینه درمان شما را پرداخت خواهند کرد.

هزینه نوروفیدبک و تست نقشه مغزی در شیراز

در ادامه میپردازیم به هزینه ی درمان های

(نوروفیدبک ، بیوفیدبک ، لورتا نوروفیدبک ، تحریک الکتریکی مغز یا TDCS و CES و نقشه رنگی مغز یا QEEG)

قبل از اینکه بپردازیم به هزینه ی درمان های نوروتراپی بهتر است کمی با این درمان ها بیشتر آشنا شویم.

 نوروفیدبک چیست؟

 (برای توضیحات بیشتر روی قسمت سبز رنگ کلیک تیتر بالا کنید) بازخورد عصبی’ یا نوروفیدبک در اصل، نوعی بیوفیدبک است که با استفاده از ثبت امواج الکتریکی مغز و دادن بازخورد به فرد تلاش می‌کند که نوعی خودتنظیمی را به آزمودنی آموزش دهد. اين بازخورد عصبي، به‌طور معمول از راه صدا یا تصویر به فرد ارائه می‌شود و از این طریق، فرد متوجه می‌شود که آیا تغییر مناسبی را در فعالیت امواج مغزی خود ایجاد کرده‌است یا خیر  در ادامه به هزینه نوروفیدبک در شیراز میپردازیم.

هزینه درمان نوروفیدبک در شیراز چقدر است؟

از آنجا که هزینه درمان نوروفیدبک با توجه به نوع دستگاه و دانش و تجربه درمانگر و متخصص مربوطه متفاوت است و همچنین میزان اثر بخشی این درمان تا 80% به عواملي نظير سابقه و تجربه درمانگر بستگي دارد ممکن است اين روش درماني در كلينيك هاي مختلف با مبالغ متفاوتی ارائه گردد اما هزینه درمان نوروفیدبک در مرکز تخصصی روانشناسی و نوروفیدبک اندیشه سلامت در شیراز با توجه به اينكه از متخصصين كارآمد و با تجربه اي بيش از ١٠ سال بهره مند است براي هر جلسه فقط 280 هزار تومان میباشد. ( لازم به ذکر است بدانید که تمامی مبالغ مربوط به سال 1402 میباشند و همچنین تمامی تعرفه های مرکز تخصصی مشاوره و نوروفیدبک اندیشه سلامت به دلیل رعایت حال مراجعین به میزان حداقل 30% از تعرفه علوم پزشکی کمتر میباشند.)

لورتا نوروفیدبک چیست؟  

(برای توضیحات بیشتر روی قسمت سبز رنگ تیتر بالا کلیک کنید) لورتا نوروفیدبک در واقع نوعی بازخورد عصبی همانند نوروفیدبک است با این تفاوت که در این روش درمانی از نرم افزاری چند هزار دلاری به نام نوروگاید استفاده میشود که بسیار پیشرفته است و دقت بالایی دارد و در این روش درمانی بر خلاف نوروفیدبک به جای استفاده از 2 الکترود از 19 الکترود و یک کلاهک استفاده میشود که این امر باعث سرعت و دقت بخشیدن به روند درمان میشود و لازم به ذکر است که شما با استفاده از لورتا نوروفیدبک میتوانید بیش از 10 ها اختلال را باهم درمان کنید ، در ادامه مقاله به هزینه لورتا نوروفیدبک در شیراز میپردازیم. 

هزینه لورتا نوروفیدبک در شیراز چقدر است؟

لورتا نوروفیدبک از جمله درمان های گران قیمت و اما بسیار اثر بخش در دنيا شناخته میشود که فقط نرم افزار این درمان چندین هزار دلار ارزش دارد و با توجه به اينكه در اين روش درماني کلاهک مخصوصي كه نصب آن بر روي سر مراجعه كننده زمانبر مي باشد و همچنين لوازم مصرفی این درمان پر هزينه تر از ساير روشهاست  اما جای هيچگونه نگرانی نیست چرا که اکثریت بیمه های درمانی با مرکز ما طرف قرارداد ميباشند و لازم به ذکر است مرکز ما تنها مرکز دارای لورتا نوروفیدبک در شیراز و جنوب کشور میباشد ( لازم به ذكر است هزینه هر جلسه درمان لورتا نوروفیدبک در مرکز تخصصی روانشناسی و نوروفیدبک اندیشه سلامت در  شیراز تنها 580 هزار تومان میباشد كه در مقايسه با مراكز تهران و تبريز نصف هزينه دريافتي دیگر شهر ها مي باشد )

تست نقشه مغزی QEEG چیست ؟

(برای توضیحات بیشتر روی قسمت سبز رنگ تیتر بالا کلیک کنید) تست نقشه مغزی در واقع نوعی نوار مغزی است اما به صورت دقیق تر و پیشرفته تر و به نوعی ورژنی کامل تر و پیشرفته تر از نوار مغزی قدیمی است که قادر به تشخیص تمامی اختلالات روانشناختی میباشد و شما با انجام این تست یک نقشه رنگی مغزی کامل از چگونگی عملکرد مغز خود دریافت خواهید کرد در ادامه مقاله به هزینه تست نقشه مغزی در شیراز میپردازیم. 

هزینه تست نقشه مغزی QEEG در شیراز چقدر میباشد؟

هزینه تست نقشه مغزی با توجه به عملكرد و تجربه متخصص مربوطه متفاوت است و لازم به ذکر است تست نقشه مغزی حتما باید زیر نظر متخصص مجرب انجام گيرد چرا که تحلیل این تست بسیار دشوار میباشد و كار هر كسي نيست لذا هر درمانگري قادر به تحلیل اين تست نمیباشد و ممکن است نتیجه تست را اشتباه به شما انتقال داده و همین موضوع مشکلات متعددی را به جهت تشخيص اشتباه برای شما ایجاد نمايد. لازم به ذکر است متخصصین ما در اولین و مجهزترین مرکز نوروفیدبک شیراز بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه را داشته و دیگر نیاز نیست نگران تشخيص اشتباه جواب تست خود باشید . هزینه تست نقشه مغزی در مرکز تخصصی روانشناسی و نوروفیدبک اندیشه سلامت در شیراز 880 هزار تومان میباشد كه طبق قيمت مصوبه علوم پزشكي کشور ميباشد.

هزینه نوروفیدبک

تحریک الکتریکی مغز (TDCS یا CES) چیست ؟

(برای توضیحات بیشتر روی قسمت سبز رنگ تیتر بالا کلیک کنید) این دو درمان نوروتراپی همانند دیگر درمان های نوروتراپی هیچگونه عارضه ای ندارد و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA میباشند ، تحریک الکتریکی مغز نوعی درمان نوروتراپی میباشد که با استفاده از جریان ملایم و مستقیمی از برق و همچنین استفاده از پد و گیره ها مخصوص به سطوح عمیقی از مغز شما نفوذ میکند و بسیاری از اختلالات را میتوان با این روش بهبود بخشید. در ادامه مقاله به هزینه تحریک الکتریکی TDCS و CES در شیراز میپردازیم.

هزینه تحریک الکتریکی مغز TDCS یا CES در شیراز چقدر است ؟ 

درمان تحریک الکتریکی مغزی از آنجا که با ولتاژ ملایم الكتريكي تغيير فاحشي در امواج مغزی شما ايجاد مي كند ضروري میباشد که زیر نظر درمانگر و متخصص با تجربه انجام پذیرد چرا که  قرارگيري مکان دقیق الکترود های مربوطه روی سر بيمار میتواند باعث نتایج عکس شود اما با وجود متخصصین مجرب ما دیگر نگران چیزی نباشید و لازم به ذكر است هزینه انجام هر جلسه درمان تحریک الکتریکی مغز TDCS یا CES در مرکز تخصصی روانشناسی و نوروفیدبک اندیشه سلامت در شیراز 280 هزار تومان میباشد.

اولین و مجهزترین مرکز نوروفیدبک در شیراز 

در پایان لازم است بدانید که استفاده از درمان های نوروتراپی نیاز به متخصص مجرب دارد و اگر نزد افرادی که تخصص و تجربه ی کافی در این زمینه ندارند اقدام به درمان کنید قطعا هیچگونه پاسخی از دوره درمان خود دریافت نمیکنید پس حتما در انتخاب متخصص مربوطه دقت لازم را به خرج دهيد. لازم به ذکر است که مرکز تخصصی مشاوره و نوروفیدبک اندیشه سلامت به عنوان اولین و مجهزترین مرکز روانشناسی و نوروفیدبک در شیراز و همچنین بنیان گذار درمان های نوروتراپی در جنوب کشور بیش از یک دهه است که  مشغول به ارائه خدمات با همکاری کادری متخصص و نام آشنا و همچنین با بهره گیری از بروز ترین ابزار ها تکنیک های روز دنیا در فضایی آرامشبخش به شما عزیزان میباشد .

.
پیشنهاد میکنیم ویدیو معرفی گروه تخصصی مشاوره و نوروفیدبک اندیشه سلامت را از دست ندهید .
.

4.5/5 - (172 امتیاز)
به اشتراک بگذارید

45 دیدگاه دربارهٔ «هزینه نوروفیدبک و لورتا در سال 1402 در شیراز»

    1. مرکز مشاوره و نوروفیدبک اندیشه سلامت خدمات نوروفیدبک در شیراز و جنوب کشور ارائه میده و فعلا شهر دیگه ای شعبه نخواهیم داشت .

  1. با سلام شما مرکز نوروفیدبک در شیراز هستید و این هزینه های نوروفیدبک در شیراز هست یا شهر های دیگه هم شعبه دارید و هزینش همینقدره ؟

    1. یا سلام خدمت شما مرکز مشاوره و نوروفیدبک اندیشه سلامت در شیراز هست و فعلا در شهر دیگه ای شعبه نداره و این هزینه نوروفیدبک در شیراز میباشد .

  2. سلام خدمت شما من مشکل فیبرومیالژیا دارم ایا لورتا یا نیو فید بک تاثیری روی روند بیماری من داره ایا استفاده از تصویر برداری از مغز چه کمکی به من میکن لطف کنید کامل پاسخ دهید

    1. سلام وقتتون بخیر برای بیماری فیبرومیالژیادرمان هایی مثل تحریک فراجمجمه ای مغر tdcs بازدهی بهتری دارند نوروفیدبک با تنظیم امواج مغزی به شما کمک میکند تا مغز شما عملکرد بهینه تر و بهتری داشته باشد شما با دادن تست نقشه مغزی qeeg میتوانید به صورت ریشه ای عوامل به وجود آورنده اختلال خود را پیدا و ما بر اساس امواج مغزی شما و بررسی تست نقشه مغزی qeeg بهترین راه درمان برای شما را پیشنهاد خواهیم کرد .

  3. سلام خسته نباشید ببخشید لورتا توچند جلسه انجام میشه یعنی چند جلسه لازمه برای گرفتن نتیجه لازم ویا بهتره بگم بهبودی کامل اصلا بااین درمان به بهبودی کامل بیش فعالی وعدم تمرکز وتوجه میرسیم یا بعدا دوباره به درمان نیاز پیدا میکنیم؟خواهش میکنم راهنماییم کنید .خیلی ممنونم

    1. تیم تحریریه

      سلام وقتتون بخیر تعداد جلسات و درصد بهبودی هر فرد نسبت به دیگری متفاوت هست و با گرفتن تست نقشه مغزی QeeG میتوان گفت که هر فرد چند جلسه درمانی لازم دارد اما به طور میانگین این عدد از ۲۰ تا ۳۰ جلسه متغیر میباشد و در رابطه با بهبودی هم باید خدمتتون عرض کنم که روش درمانی لورتا نوروفیدبک بهترین و ماندگار ترین درمان روز دنیا برای درمان اختلالاتی نظیر نقص توجه تمرکز و بیش فعالی adhd میباشد همچنین تا به امروز تمام مراجعینی که برای نقص توجه تمرکز و بیش فعالی adhd به ما مراجعه داشتند نتیجه بسیار رضایت بخش و مطلوبی را بدست اورده اند .

  4. سلام وقتتون بخیر. ببخشید من تقریبا ۱۳ سال پیش افسردگی پس از زایمان گرفتم و دچار بیخوابی شدم . در واقع افسردگی من بیشتر از یک هفته بیخوابی بوجود اومد. تا سه سال داروهای ضدافسردگی استفاده کردم. تا به الان هم گاهی اوقات که دچار بیخوابی میشم قرص خواب آور استفاده میکنم. معمولا استرس و اضطراب هم دارم.و خیلی درگیری فکری دارم. میخواستم ببینم برای اینکه اختلالات خواب و استرس نداشته باشم و ذهنم درگیر نباشه چه روش درمانی ای برای من مناسبتره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

  5. سلام وقتتون بخیر. ببخشید من تقریبا ۱۳ سال پیش افسردگی پس از زایمان گرفتم و دچار بیخوابی شدم . در واقع افسردگی من بیشتر از یک هفته بیخوابی بوجود اومد. تا سه سال داروهای ضدافسردگی استفاده کردم. تا به الان هم گاهی اوقات که دچار بیخوابی میشم قرص خواب آور استفاده میکنم. معمولا استرس و اضطراب هم دارم.و خیلی درگیری فکری دارم. میخواستم ببینم برای اینکه اختلالات خواب و استرس نداشته باشم و ذهنم درگیر نباشه چه روش درمانی ای برای من مناسبتره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. تیم تحریریه

      با سلام خدمت شما دکتر باید ازتون نقشه مغزی Qeeg دریافت کنند تا بتوانند اختلالتون رو ریشه یابی کنند پس از انجام تست نقشه مغزی Qeeg با توجه به امواج مغزیتون پروتکل مخصوص شما طراحی میشه و بهترین روش بهتون پیشنهاد داده میشه .

  6. سلام.خسته نباشید به شما
    فرزند من ۳ سال دارد دارای نقص اوتیسم.آیا لورتا برای او مفید است؟ و اینکه تا چقدر در بهبودی او تاثیر دارد؟ آیا در با یک دوره ۲۰ یا جلسه ای بهبود میابد یا بعدها در آینده دوباره نیاز هست به لورتا؟
    ممنون میشم جواب بدید
    متشکرم

    1. تیم تحریریه

      سلام وقتتون بخیر باشه در درمان اوتیسم با لورتا نوروفیدبک نظر قطعی رو برای میزان جوابگیری تنها بعد از نقشه مغزی میتوان گفت از این رو مراجعه کنید تا توسط خانم دکتر از فرزندتون تست نقشه مغزی Qeeg گرفته بشه اما در کل بله میتونه تا حد زیادی در کنار رفتار درمانی مفید واقع بشه .

      1. سلام دخترم در هفده سالگی دچار صرع شد و فقط سالی یکبار حمله به او دست میده،در روز دوتا لاموتریژین مصرف داره ،یه نوار مغز ویدویی گرفتیم و گفتن دوتا لکه کوچک در پشت سرش هست به این دلیل صرع داره،خود متخصص مغز و اعصاب میگن تا آخر عمرش باید قرص مصرف کنه ، آیا با این روش درمان قطعی میشه که بدون مصرف دارو صرع هیچوقت به سراغش نیاد

        1. تیم تحریریه

          با سلام تا زمانی که توسط متخصص ویزیت نشن و ازشون نقشه مغزی گرفته نشه نمیشه گفت آیا درمان میشن یا خیر.

    1. تیم تحریریه

      با سلام بله اولین مرکز لورتا نوروفیدبک در شیراز مرکز مشاوره و نوروفیدبک اندیشه سلامت میباشد .

  7. سلام‌من‌مشکل‌وسواس‌دارم‌بیشتروسواس‌درباره‌وارسی‌کردن‌وسایل‌منزل‌مث‌گازقفل‌دروچیزای‌دیگه‌هس‌که‌فکرموکاملادرگیرکرده‌وباعث‌بیخوابی‌هم‌شده‌برام‌میخام‌بدونم‌بهترین‌درمان‌برامن‌چی‌هس

  8. سلام‌من‌مشکل‌وسواس‌دارم‌بیشتروسواس‌درباره‌وارسی‌کردن‌وسایل‌منزل‌مث‌گازقفل‌دروچیزای‌دیگه‌هس‌که‌فکرموکاملادرگیرکرده‌وباعث‌بیخوابی‌هم‌شده‌برام‌میخام‌بدونم‌بهترین‌درمان‌برامن‌چی‌هس

    1. تیم تحریریه

      سلام باید تشریف بیارید توسط خانم دکتر ویزیت بشین بهترین راه حل رو بهتون پیشنهاد میکنن.

    2. شکوفه خداییان 09125313053

      با عرض سلام
      من60سالمه خانم هستم
      40ساله سردرد میگرنی دارم
      آیا با لونا نورو فیدبک جواب میده؟

  9. سلام و عرض ادب
    پسرم حدود ۳ سال و نیم سن داره ولی ارتباط کلامی کاملی نداره،
    کلمات محدودی مثل مامان ، بابا، آب رو میگه یا وقتی خودش بخواد یه کلمه جدید رو تکرار میکنه ولی هیچ جمله ای نمیگه ، سعی در گفتن کلمات جدید نداره و تمایلی هم نشون نمیده و کاری که خودش دوست داره رو انجوم میده و روش تمرکز داره و اگه محدودیتی خلاف میلش صورت بگیره پرخاشگری یا سر و صدا میکنه.
    چه کاری میشه براش کرد، باتوجه به اینکه فرمان پذیر نیست و خیلی بازیگوشه و ایستادن در یک مکان هم براش دشواره

  10. سلام خسته نباشید من ۱۳ ساله افسردگی حاد دارم که بدنبالش از نظر حرکتی و رفتاری مشکل پیدا کردم و افسردگی سایکوتیک تشخیص دادن شیش سال لوبل و دپاکین و آسنترا مصرف کردم اوایل خوب جواب میدن ولی به مرور مغزم با این داروها عادت می‌کنه و تغییری نمیکنه تازگیا که افسردگیم حاد شده بود روانشناس دستور بستری دادن ولی دکترم داروها رو عوض کردن و است سیتالوپرام و الانزاپین تجویز کردن و گاهی هم روشهای درمانی نظیر لورتا رو پیشنهاد ندادن آیا ممکنه ضرری داشته باشه یا ممکنه تاثیر روی من داشته باشه که بمدت طولانی بیمار بودم هیچ امیدی به بهبودی ندارم

    1. تیم تحریریه

      با سلام دارو های تاثییر موقتی دارن بر خلاف درمان هایی نظیر نوروفیدبک و لورتا نوروفیدبک که تاثییر پایدار و همیشگی میزارن قطعا تاثیر خواهد داشت میتونید تشریف بیارید خانم دکتر ازتون تست نقضشه مغزی دریافت کنن و بهترین راه درمان رو بهتون پیشنهاد بدن.

    2. دخترم ۱۳ سالشه و عصبی هست به احتمال زیاد adhd داره ابا این روش با این متد قابل درمان میباسد

    1. تیم تحریریه

      با سلام وقتتون بخیر لازم به ذکر هست که در هیچکدام از حیطه های پزشکی و درمانی تضمینی وجود ندارد و درمان 100% به مسائل مختلفی نظیر خانواده ، شرایط پیرامون، شدت بیماری و شرایط فرد و… وابسته میباشد اما میتوان به جرعت گفت بیش از 95% درصد افرادی که تا کنون به مرکز تخصصی مشاوره و نوروفیدبک اندیشه سلامت مراجعه داشتند با لبخند رضایت اینجا را ترک کردند.

  11. سلام وقتتون بخیر پسر من 8 سالشه اختلال دقت و تمرکز داره چند ماهه قرص ریتالین مصرف میکنه بخاطر عوارضش ناراضي هستم ایا با لورتا درمان میشه ومیشه راهنمایم کنید من از شیراز هستم

    1. تیم تحریریه

      سلام وقتتون بخیر دارو ها مانند عینکی هستند که فقط وقتی به چشم میزنید توانایی دیدن دارید و عوارض جانبی متعددی دارند مخصوصا دارو هایی مثل ریتالین میتوانید از درمان های بدون عارضه مثل نوروفیدبک یا لورتا نوروفیدبک استفاده کنید که خوشبختانه بیشترین بازدهی رو هم بر روی بیش فعالی adhd دارند.

  12. سلام
    ببخشید فرق لورتا با اون بیوفیدبک بک قدیم چیه
    برای adhc تا چه ی نی جوابگوست
    و تقریبا چند در صد

    1. تیم تحریریه

      با سلام سرعت و میزان اثر بخشی لورتا نوروفیدبک بالاتر هست و بیشترین بازدهی هم برای اختلال adhd داره.

  13. سلام و احترام
    خدا قوت
    جسارتاً برای سردرد ورفع افکارمنفی راه حلی هست؟
    معمولاً باچندجلسه میشه نتیجهٔ قابل قبولی گرفت؟
    ارادتمند

    1. با سلام خدمت شما باید توسط خانم دکتر ویزیت بشید اما قطعا با مشاوره گرفتن از متخصصین مجرب و در کنار مشاوره با بهره گیری از درمان های روز دنیا نظیر نوروفیدبک و لورتا نوروفیدبک طی 20 الی 30 جلسه نتیجه مطلوبی دریافت خواهید کرد .

  14. سلام و احترام
    خدا قوت
    جسارتاً برای سردرد ورفع افکارمنفی راه حلی هست؟
    معمولاً باچندجلسه میشه نتیجهٔ قابل قبولی گرفت؟
    ارادتمند

  15. باسلام از نوجوانی بیماری تشنج وصرع دارم پزشکان شیراز گفتن باید جراحی بکنم با دارو کنترل نمیشه آیا با نورفیدبک موثر است و در مورد هزینه واینکه چند جلسه لازم است میشه توضیح بفرمائید باتشکر

      1. با سلام و خسته نباشید
        آیا مرکز شما جهت انجام خدمات نظیر نقشه مغزی .یا لورتا نوروفیدبک طرف قرارداد با بیمه نیروهای مسلح و بیمه تکمیلی کوثر هست؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *