مرکز تخصصی مشاوره و لورتا نوروفیدبک اندیشه سلامت

آموزش دوره های نوروفیدبک و تست نقشه مغزی در شیراز

آموزش دوره های تخصصی نوروفیدبک در شیراز

چرا باید در دوره تخصصی نوروفیدبک شرکت کنم؟

توجه داشته باشید که شما قصد ورود به هرکار یا حرفه ای را داشته باشید باید از افرادی مشاوره بگیرید که تجربه زیادی در آن کار داشته باشند و به نوعی خبره باشند ، مرکز مشاوره و نوروفیدبک اندیشه سلامت به عنوان اولین و مجهزترین مرکز نوروتراپی در جنوب کشور میتواند بهترین گزینه برای شما هنرجویان عزیز باشد.

امروزه با توجه به اینکه درمان های نوروتراپی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تحت پوشش اکثریت بیمه های درمانی قرار گرفته است و تقریبا 90% افراد از این درمان ها نتیجه مثبت دریافت کرده اند میتوان گفت یک فرصت شغلی بسیار مفید و مناسب است برای عزیزانی که قصد دارند وارد حوضه ی علوم اعصاب شوند این موضوع بسیار مهم است که ما نوروتراپ های متخصصی در سر تا سر کشور داشته باشیم که بتوانیم جوابگوی نیاز مردم باشیم شما با شرکت در دوره های تخصصی ما مدرک معتبر دریافت میکنید و میتوانید به راحتی شروع به کار کنید.

دوره هاي آموزشي نوروفيدبك ، بيوفيدبك ، تست نقشه مغزی یا QEEG ، تحریک الکتریکی یا tdcs به صورت تئوري و عملي

قابل توجه داوطلبان عزيزي كه تمايل به گذراندن دوره هاي آموزشي و كارورزي نوروتراپي در شهرستان شیراز را دارند مرکز مشاوره و نوروفیدبک اندیشه سلامت به عنوان بنیان گذار درمان های نوروتراپی در جنوب کشور با بیش از یک دهه سابقه درخشان با مديريت خانم دكتر رويا طاهري اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي نوروفیدبک و درمان های نوروتراپی به صورت عمومي و خصوصي مي نمايد.

شما مي توانيد جهت اطلاع از نحوه برگزاري دوره ها و اطلاع از قیمت دوره اموزشی نوروفیدبک و همچنين مشاوره رایگان در این زمینه با شماره تلفن ٠٩١٧٣٠٣٩٢٨١ تماس حاصل نماييد.

دوره هاي آموزشي شامل:

يك دوره تئوري ٢ الي ٣ روزه از مباني نوروفيدبك و بيوفيدبك مي باشد و پس از آن برگزاري دوره عملي و كارورزي كه حداقل به مدت ٣ روز بطول مي انجامد.این دوره شامل آموزش صفر تا صد درمان نوروتراپی با بالاترین کیفیت و سطح آموزشی می باشد که توسط بهترین مدرسان این علم و تکنولوژی صورت می پذیرد و شما پس از اتمام دوره و دریافت مدرک میتوانید وارد بازار کار شوید.

انواع خدمات دريافتي پس از شركت در دوره هاي آموزشي:

با شركت در اين دوره ها در صورت تمايل به خريد دستگاه هاي نوروتراپي، اين مركز مي تواند اطلاعات و راهنمايي هاي لازم را در اختيار شما قرار دهد كه از گام اول كه شامل آموزش و كارورزي تا گام نهايي كه خريد دستگاه و شروع فعاليت حرفه اي داوطلبان مي باشد آنها را حمايت و همراهي نمايد توجه داشته باشید که در این زمینه افراد سود جوی زیادی وجود دارند و سعی کنید از فردی خبره مشاوره دریافت کنید تا در دام این افراد سود جو قرار نگیرید.

اعطای مدرک معتبر

شايان ذكر است كه در پايان دوره آموزشي نوروفیدبک ، مدارك معتبري از كلينيك تخصصي نوروفيدبك و بيوفيدبك سلامت در شیراز و همچنین موسسات معتبر نوروفیدبک از تهران صادر خواهد شد و به متقاضيان اعطا می گردد که مدرک صادر شده قابل استعلام بین الملی میباشد و در خارج از کشور هم معتبر میباشد.

همچنین داوطلبان عزیز می توانند جهت خرید دستگاههای نوروفیدبک،بیوفیدبک،نقشه مغزی QEEG و تحریک فراجمجمه ای مغز TDCS از ما مشاوره و راهنمایی رایگان دریافت نمایند تا از الطاف وقت و طی نمودن مسیر اشتباه در خرید و تهیه دستگاههای مذکور پیشگیری بعمل آید. ما با بیش از 10 سال تجربه و سابقه کاری در این زمینه قطعا” میتوانیم بهترین راهنما برای شما همکاران عزیز باشیم. اعتماد شما مایه خرسندی ماست.

5/5 - (3 امتیاز)
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش دوره های تخصصی نوروفیدبک در شیراز»

    1. با سلام جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد دوره های آموزشی با شماره ی ۰۹۱۷۳۰۳۹۲۸۱ تماس حاصل کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *